Goed om weten
Hier vind je een antwoord op de meest gestelde vragen over de veiligheidsmaatregelen en het concertbezoek.
Praktische concertinformatie
Kom goed voorbereid naar onze concerten en geniet zonder zorgen.
Hoe ontvang ik mijn tickets?
Je bestelde je tickets online
Je ontvangt een e-mail met een betaalverzoek. Nadien kan je via e-mail je e-tickets downloaden.
Je bestelde je tickets telefonisch of per mail
E-tickets worden naar je e-mailadres verstuurd.
Op jouw vraag kunnen tickets ook per post worden verstuurd. Indien gekochte tickets niet tijdig per post bezorgd kunnen worden, kan je ze ophalen aan de avondkassa op de verschillende concertlocaties. Opgelet, concerten starten stipt. Vermijd lange wachtrijen aan de kassa en kom tijdig.
Zijn de plaatsen in de zaal genummerd?
Al onze zitplaatsen zijn genummerd. Tenzij anders vermeld.
Welke voorzieningen zijn er m.b.t. toegankelijkheid?
In de verschillende zalen reserveren wij de meest geschikte plaatsen voor rolstoelgebruikers. Vraag ernaar bij je reservatie (contacteer ons via tickets@symfonieorkest.be of 09 292 75 57 ma-vr 10:00-13:00).
Het aantal rolstoelplaatsen per concert is beperkt.
Wat moet ik doen als ik te laat ben op een concert?
Na het officiële aanvangsuur wordt geen publiek meer toegelaten in de zaal. Dit kan wel tijdens de pauze, of - op aangeven van de onthaalverantwoordelijke - op een ander geschikt moment tijdens de voorstelling.
Moet ik mijn gsm uitzetten tijdens het concert?
Schakel je gsm volledig uit voor elk concert.
Mag ik een opname maken tijdens een concert?
Het is verboden foto’s, film - of geluidsopnames te maken tijdens de concerten.